Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Η φοροδιαφυγή, ο καφετζής της Ύδρας και τα κύρια αίτια της κρίσης


Η φοροδιαφυγή, ο καφετζής της Ύδρας και τα κύρια αίτια της κρίσης

Δική μου ταπεινή εκτίμηση είναι ότι η συζήτηση για τη φοροδιαφυγή αφορά το κεντρικό ζήτημα κάθε πολιτείας. Το πρωταρχικό ερώτημα είναι: Κυριαρχεί η έννοια του πολίτη και της πολιτειακής πίστης και νομιμοφροσύνης; Ή μήπως αντίθετα κυριαρχούν στάσεις και νοοτροπίες ιδιωτείας και απαξίωσης της φιλοπατρίας και των ενάρετων φιλοπάτριδων παραδοχών;  Όπως και για άλλα προβλήματα του νεοελληνικού κράτους τα αίτια της παρούσης κρίσης είναι βαθειά, κυρίως πνευματικά και δεν αφορούν μόνο τη φοροδιαφυγή. Η φοροδιαφυγή του «καφετζή της Ύδρας» αλλά όπως φαίνεται και πολλών άλλων είναι το σύμπτωμα όχι το αίτιο. Αν και το ζήτημα δεν μπορεί να εξαντληθεί σε μερικές γραμμές, μπορούμε να αναφερθούμε σε δύο κύριες παθογένειες:

Πρώτον, απουσιάζει μια «κρατική κουλτούρα» ανάλογη και αντίστοιχη με αυτή των δυτικών κρατών. Απουσιάζει επίσης κάποιος πολιτειακός πατριωτισμός ανάλογος και αντίστοιχος με αυτόν της κλασικής εποχής τον οποίο τόσο καλά ανέδειξε ο Σωκράτης. Σε κάθε περίπτωση, η κρατική κουλτούρα των περισσότερων πολιτών των συγχρόνων κρατών θεωρεί ότι κάποια πράγματα είναι αυτονόητα και ελάχιστη προϋπόθεση συλλογικού βίου. Μεταξύ άλλων:
α) Η πίστη και νομιμοφροσύνη των πολιτών στο εθνοκράτος στο οποίο ανήκουν. Η ετοιμότητά τους για αυτοθυσία είναι δεδομένη.
β) Η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών εμπιστεύεται τους θεσμούς και αναμένουν ότι οι νόμοι θα τηρούνται.
γ) Τα πολιτικά ελίτ δεν εξαιρούνται των  νομικών κυρώσεων, όταν παραβαίνουν τον νόμο.
δ) Κυριαρχεί η προσδοκία πως οι πόροι που θα δοθούν στο κράτος θα χρησιμοποιηθούν βέλτιστα.
ε) Θεωρείται βέβαιο ότι αν διαπιστωθεί διαφθορά θα ελεγχθεί χωρίς διακρίσεις και
στ) Θεωρείται δεδομένο ότι οι κυβερνώντες θα διαθέσουν τους δημόσιους πόρους που εισπράττουν με φόρους για το γενικό καλό συμπεριλαμβανομένης της εθνικής ασφάλειας.
Ας σταθούμε στο «στ)»: Πόσοι έλληνες πιστεύουν σήμερα ότι ισχύει; Πόσοι πολίτες εμπιστεύονται την εξουσία, όταν οι ίδιοι περίπου δράστες ξανακάθισαν στον θώκο. Όταν, για παράδειγμα, ο επί πολλά έτη υπουργός άμυνας είναι φυλακή (την ίδια στιγμή στο πεδίο της εθνικής ασφάλειας δεν ασκούνται τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο. Το αποτέλεσμα είναι η απώλεια γιγαντιαίων πλουτοπαραγωγικών πόρων!!
Να το πούμε διαφορετικά: Αυτά που είχαμε τα λεηλάτησαν οι κέρβεροι της εξουσίας του ξενοκρατούμενου νεοελληνικού κράτους, αυτά που μας έμειναν ακούμε ότι θα τα εκποιήσουν στο όνομα της έκτακτης ανάγκης και αυτά που διαθέτουμε όπως ο υποθαλάσσιος πλούτος στερούμαστε επαρκούς ισχύος για να τα διασφαλίσουμε.  

Δεύτερον, σε κάθε βιώσιμη πολιτεία η συντριπτική πλειονότητα των πολιτών και όσων εκλέγονται σε θέσεις εξουσίας πιστεύουν βαθύτατα στην εθνική ανεξαρτησία. Δηλαδή, ασυμβίβαστα και αταλάντευτα είναι φιλοπάτριδες.
Η εθνική ανεξαρτησία, υπενθυμίζω, είναι κοινό θέσφατο και υψηλή κοσμοθεωρητική αρχή των πολιτών όλων των κυρίαρχων κρατών. Εδώ, στο δικό μας νεοελληνικό κράτος, αυτή η υψηλή παραδοχή της κλασικής πολιτικής παράδοση που αποτελεί ότι καλύτερο κληροδοτήθηκε στον σύγχρονο κόσμο από τον κλασικό πολιτικό πολιτισμό –στην κλασική εποχή ονομαζόταν «ιδεώδες της ανεξαρτησίας»– ενοχοποιείται από τα αριστεροδεξιά εξαπτέρυγα της ξένης εξάρτησης, από τους φιλοσοφικά παραπαίοντες «διανοούμενους» της … παγκοσμιοποίησης και από αναρριχητές κάθε είδους του κομματικοπαραταξιακού κατεστημένου που ενίοτε κινούνται μεταξύ πανεπιστημίων και κομματικών εδράνων. Μήπως υπερβάλλουμε; Δυστυχώς όχι!
Η φιλοπατρία και η προσκόλληση στο υπέρτατο εθνικό συμφέρον της εθνικής ανεξαρτησίας συχνά εξυβρίζεται με χυδαίους και ανοίκειους όρους, ως δήθεν «εθνικισμός». Από την μια πλευρά πολλοί καθισμένοι πάνω σε βουνά αυταπάτης και ψευδαισθήσεων περιμένουν την παγκόσμια αταξική κοινωνία και από την άλλη πλευρά ένα εξίσου υψηλό βουνό «παγκοσμιοποιημένης ασυναρτησίας» ενοχοποιεί την κρατική κυριαρχία, την υπέρτατη δηλαδή αρχή διεθνούς οργάνωσης. Ενδιαμέσως κυκλοφορούν πολλά πνευματικά μπερδεμένα ιδεολογικά ορφανά κάθε είδους και κάθε απόχρωσης.
«Δεν υπάρχει κρατική κυριαρχία» και εθνικό συμφέρον», δήλωναν και έγραφαν αρχές της δεκαετίας του 1990 πρόσωπα τα οποία στην συνέχεια βρέθηκαν στους πιο υψηλούς θώκους εξουσίας. «Το εθνικό συμφέρον» είναι ελληνική ιδιοτροπία», έγραφε μια επιστημονικά μεταμφιεσμένη γνώμη. Αυτή την αυτιστική άποψη ακριβώς διατυπώνουν πληθώρα επιστημονικά μεταμφιεσμένων και εισηγμένων θεωρημάτων και ιδεολογημάτων. Ξεγράφουν, οι αφιλότιμοι, τον άξονα της σύγχρονης διεθνούς πολιτικής και στερούν από τους Έλληνες τον τρόπο συμμετοχής στην διεθνή και ευρωπαϊκή πολιτική. Ξεχνούν, οι αμαθείς και ιδεολογικά προκατειλημμένοι, ότι μετά την συνθήκη της Βεστφαλίας – και πιο επίσημα μετά τον Καταστατικό Χάρτη του ΟΗΕ η κρατική κυριαρχία επικυρώθηκε ως ο άξονας της διεθνούς πολιτικής, του διεθνούς δικαίου και των διεθνών θεσμών.  

Συνοψίζω: Όταν η προσκόλληση των πολιτών στην εθνική ανεξαρτησία, στο εθνικό συμφέρον και στην κρατική κυριαρχία είναι ελλειμματική και όταν ο πολιτειακός πατριωτισμός διώκεται, η διολίσθηση ενός κράτους στο τέλμα είναι αναπόδραστη. Κυριαρχούν στρεβλά και αυτιστικά θεωρήματα και ιδεολογήματα που φέρνουν την καταστροφή. Η πολιτεία γίνεται έρμαιο, κυριαρχούν τσαρλατάνοι και βδελυροί «ιδιώτες» και τα συμφέροντα των πολιτών και της κοινωνίας εξανεμίζονται. Η πληρωμή φόρων λογικά πλέον θεωρείται από την πλειονότητα περιττή, η ιδιωτεία προτέρημα και η αναλγησία λεβεντιά. Ακόμη και οι ενάρετοι πολίτες εκτιμούν ότι αν δώσουν πόρους στο κράτος είναι άσκοπη πράξη, ίσως και … αντικοινωνική (στον βαθμό που η διασπάθισή τους είναι βεβαία).

Τώρα, ο «καφετζής της Ύδρας» που μπήκε στο στόχαστρο πανελλήνια (ειδικά στα δακρύβρεκτα δελτία των οχτώ κάθε βράδυ!!) το λογικό είναι να πληρώνει φόρους. Αν δεν είναι νομιμόφρων πρέπει να εφαρμόζεται ό,τι προβλέπει ο νόμος. Άλλη επιλογή δεν υπάρχει. Εντούτοις, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη,  ότι ο «καφετζής της Ύδρας» και ο κάθε άλλος «καφετζής» είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης.  θα πρέπει να συνεκτιμήσουμε το γεγονός ότι μάλλον πολύ γνωστοί φοροφυγάδες του ύστερου κρατικού συστήματος τρωκτικών, νέων τζακιών και άλλων αεριτζήδων που λεηλάτησαν την πατρίδα μας, φυγάδευσαν στο εξωτερικό μερικές δεκάδες δισεκατομμύρια ευρώ (μερικοί λένε πάνω από 100 δισεκατομμύρια). Το μείζον είναι να ελεγχθούν αυτά τα τρωκτικά.

Αν δεν κατανοήσουμε και αν δεν θεραπεύσουμε τα βασικά και κύρια αίτια της κρίσης, τα οποία είναι πρωτίστως πνευματικά, ο ιστορικός μας θάνατος κοντεύει.

Υστερόγραφο:
Την στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές καταφθάνουν δεκάδες μηνύματα: οδηγούνται στην εκποίηση (διάβαζε δήθεν «αξιοποίηση») χιλιάδες βράχοι, βραχονησίδες και νησάκια. Τα ιερά αυτά πάρκα με τη θεσπέσια χλωρίδα και πανίδα που επέζησαν χιλιετίες ως άφθαρτα μνημεία της φύσης κάποιοι σπεύδουν να τα εκποιήσουν στο όνομα της έκτακτης οικονομικής ανάγκης. Να εισβάλει η μεταμοντέρνα βαρβαρότητα μέσα στους πιο ιερούς χώρους της ελληνικής διαχρονίας. Αν κάτι τέτοιο συμβεί θα είναι μια τόσο μεγάλη καταστροφή όσο και οι μεγαλύτερες καταστροφές της πρόσφατης ιστορίας μας. Η αντίστασή μας, υποθέτω, θα είναι καθολική. Η ιδιωτεία –πολύ πιθανό ξενόφερτη και εχθρική στο περιβάλλον– δεν θα πρέπει να αφεθεί να αλώσει τα ιερά και τα όσια της πατρίδας μας. Μήπως κοντεύει η ώρα για επανάσταση, με ρώτησε οργισμένος γείτονάς μου. Λατρεύει κάθε σπιθαμή αυτού του τόπου. Συνηθίζει να εκδράμει πάνω σε μια βραχονησίδα του Σαρωνικού, να μαζεύει κάππαρη και άλλα «χόρτα του βράχου», να ψαρεύει από τον βράχο με τα παιδιά του, να απολαμβάνει κολυμπώντας τα δροσερά πεντακάθαρα νερά, Σε κάποιο άλλο «βράχο» που έχει λίγα χόρτα και λίγο χώμα φύτεψε βότανα (σπαθόχορτο). Εκεί πάνω σε αυτά τα επί χιλιετίες άθικτα χώματα θα εισβάλει, λένε, μαζικά η βαρβαρότητα. Αυτή βέβαια είναι μια αντίληψη της ζωής. Ακριβώς απέναντί της στέκεται ο γραφειοκράτης και ο μεταμοντέρνος νεοφιλελεύθερος που υποστηρίζει πως στην εποχή της … παγκοσμιοποίησης επιβάλλεται η μαζικοποίηση της παραγωγής, της κατανάλωσης, του τουρισμού, το ροκάνισμα προαιώνιων αντιλήψεων για την σχέση φύσης και ανθρώπου και η υπονόμευση των πατροπαράδοτων ηθικών στάσεων ζωής. Και τα λοιπά.  

Π. Ήφαιστος – P. Ifestos

-----Original Message-----
From: Hellenic Professors and PhDs Electronic Forum [mailto:HELLENIC-PROFESSORS-PHDS@HEC.GREECE.ORG] On Behalf Of Maria Kranidioti
Sent: Friday, August 24, 2012 2:56 PM
Subject: Re: Φοροδιαφυγή

Αγαπητοί κ. Στεφανόπυλε και Σταμπολιάδη, Ναι σίγουρα, "ο βιασμός είναι βιασμός" (όπως είπε πρόσφατα ο Ομπάμα) και η φοροδιαφυγή φοροδιαφυγή. Το πρόβλημα είναι ότι συνήθως δεν κυνηγάνε τους φοροφυγάδες, αλλά επιβαρύνουν τους έντιμους και αυτούς που δεν κρύβουν ή δεν μπορούν να κρύψουν τίποτα, και αυτοί είναι φυσικά και "οι de profundis αγανακτησμένοι". Τους φοροφυγάδες, συνήθως, τους κηνυγάνε, όταν οι ίδιοι έχουν αποδημήσει εις Κϋριον, τα λεφτά τους έχουν διοχετευθεί σε φορολογικούς παραδείσους, ή έχουν καταστραφεί παντελώς και δεν μπορούν να αποπληρώσουν τίποτα. Μια εκστρατεία κατά της φοροδιαφυγής θα ήταν επιτυχής μόνον εφόσον, λ.χ. απαγόρευε κανείς τους φορολογικούς παραδείσους σε όλη την υδρόγειο, πράγμα που μάλλον δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ.
Εκστρατείες όπως "κατά της φοροδιαφυγής' ή "κατά της διαφθοράς"
κινδυνεύουν ν' αποτύχουν και να παραγάγουν τ' αντίθετα από τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα, και πολλώ  μάλλον, "δεν χτίζουν φορολογικές συνειδήσεις".
Πάρτε παράδειγμα την "εκστρατεία κατά της διαφθοράς". Ο γερμανικός τύπος κατηγόρησε ανερυθρίαστα τους Έλληνες ως "διεφθαρμένους", τη στιγμή που η Γερμανία δεν έχει υπογράψει(sic!) τη διεθνή σύμβαση για τη διαφάνεια! Τώρα πήτε μου, δεν είναι εύλογο να εικάσει κανείς ότι οι Γερμανοί, μη έχονας υπογράψει την εν λόγω σύμβαση, "απερίσπαστοι", δίνουν μίζες σε Κινέζους ή Ρώσους αξιωματούχους, ώστε ν΄ανοίγουν αγορές εκεί, τη στιγμή που δεν μπορούν πια να "διαφθείρουν" τους πολιτικούς εδώ ή εν γένει, στο Νότο της Ευρώπης, όπου άλλωστε δεν υπάρχουν πλέον χρήματα; Κατά τα άλλα, τα ΜΜΕ τους,  επιδίδονται, επί μια τριετία, σε λαϊκίσικη λασπογραφία κατά της Ελλάδας και των Ελλήνων, ώστε να..βγάλουν από τη μίγα ξύγκι! Δηλαδή τι; Να δημιουργήσουν "απαξιωμένους χώρους και περιβάλλοντα", δηλαδή "φθηνούς"
ανθρώπους - εργάτες, ένας άλλος τρόπος ν' ανοίγει κανείς αγορές.


> Κε. Σταμπολιάδη,
> Σας διαβεβαιώ ότι τα Ελληνικά μου είναι άριστα και η δυσφήμισή σας το
> τελευταίο θέμα που με απασχολεί. Αν όμως, δεν υποστηρίζετε την
> φοροδιαφυγή υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, τότε δεν διαφωνούμε και το θέμα
> έχει λήξει. Αν μάλιστα γράφατε, σε ενα μελλοντικό σας σημείωμα, μια
> καλή κουβέντα για όσους πασχίζουν για την πάταξη της φοροδιαφυγής,
> αυτό θα βοηθούσε να διαλυθούν ότι εντυπώσεις περί του αντιθέτου μπορεί
> να δημιουργήθηκαν σε μερικούς αφελείς που παρανόησαν την Ελληνικήν σας.
> ΓΣ
> From: Hellenic Professors and PhDs Electronic Forum
> Staboliadis Ilias
> Sent: Thursday, August 23, 2012 1:41 PM
> Subject: Re: [HELLENIC-PROFESSORS-PHDS] ?fe??? s?µp??asµa ??a t??
> ?e?t?????a t?? ???t???
> Θα παρακαλούσα τον συνάδελφο κ. Στεφανόπουλο να διαβάσει καλύτερα τόσο
> το αρχικό μου σημείωμα όσο και την επεξήγηση. Ο ισχυρισμός του ότι
> υποστηρίζω τη φοροδιαφυγή είτε προέρχεται από έλλειψη κατανόησης της
> Ελληνικής είτε αποτελεί συκοφαντική δυσφήμιση.
> Ηλίας Σταμπολιάδης
> Πολυτεχνείο Κρήτης
> ________________________________
> From: Hellenic Professors and PhDs Electronic Forum on behalf of
> Gregory Stephanopoulos
> Sent: Wed 22/8/2012 18:27
> To:
> Subject: Re: Αφελές συμπέρασμα για την λειτουργία του κράτους
> Θα παραβλέψω τις αναφορές του κου. Σταμπολιάδη σε Τούρκικα σήριαλς και
> νυσταγμένους θεατές ώστε να μπορέσω να εστιάσω την συζήτηση στο κύριο
> θέμα
> της: Το αφελές μου συμπέρασμα, μετά απο επισταμένη μελέτη του
> βαθυστόχαστου σημειώματος του κου. Σταμπολιάδη, παραμένει το ίδιο: Η
> φοροδιαφυγἠ είναι φοροδιαφυγή και είναι ακατανόητο να υπερασπίζεται
> κανείς την διάλυση του κράτους μέχρις οι ένοχοι καθήσουν στο σκαμνί ή
> εγκαθιδρυθἠ κράτος δικαίου.
> ΓΣ
> -----Original Message-----
> From: Hellenic Professors and PhDs Electronic Forum
> Staboliadis Ilias
> Sent: Wednesday, August 22, 2012 1:35 AM
> To:
> Subject: Re: [HELLENIC-PROFESSORS-PHDS] Αγανάκτιση και φοροδιαφυγή
> Αγαπητοί συνάδελφοι,
> Στο προηγούμενο μου σημείωμα ανέφερα ήδη ότι η συλλογή φόρων αποτελεί
> μία από τις λειτουργίες του κράτους και ότι  η φοροδιαφυγή αποτελεί
> κολάσιμο αδίκημα.  Με αφορμή τα σχόλια των συναδέλφων κκ. Γρηγόρη
> Στεφανόπουλου και Αναστασίου Νικολαϊδη θα ήθελα να αναφέρω τα ακόλουθα  ως επεξήγηση.
> Καταρχήν η συλλογή φόρων δεν αποτελεί αυτοσκοπό του κράτους αλλά μέσο
> συντήρησης του για να εκτελεί τις καθαυτού λειτουργίες του, που ως
> γνωστό
> είναι: Η ασφάλεια των πολιτών, η εγγύηση των συνόρων, η εκτέλεση
> κοινωφελών έργων, η παιδεία, η ελευθερία και η κοινωνική δικαιοσύνη.
> Για να λειτουργήσουν όλα αυτά το κράτος στηρίζεται σε ορισμένες αρχές
> που απορρέουν από την ιστορία, την  κοσμοαντίληψη και τον πολιτισμό
> του έθνους, το οποίο εκπροσωπεί.  Για τον λόγο αυτό και οι αρχές δεν
> είναι ίδιες σε όλα τα κράτη λόγω της ποικιλότητας των εθνών.
> Το άμεσο συμπέρασμα είναι ότι εάν το κράτος δεν εξυπηρετεί τους λόγους
> ύπαρξης του δεν έχει λόγο να υφίσταται. Στη σημερινή Ελλάδα τίθεται
> θέμα του κατά πόσον το κράτος εκπληρεί τους λόγους ύπαρξης του ή εάν
> υπό το πρόσχημα μίας κοινοβουλευτικής δικτατορίας υποθάλπει  ομάδες
> που καπηλεύονται την εξουσία και λοιμένονται το κράτος και το έθνος.
> Επομένως για την εξυγίανση της λειτουργίας του κράτους θα πρέπει να
> δοθούν ορισμένες προτεραιότητες και η πλέον βασική, που εξασφαλίζει
> την συνοχή του, είναι η αποκατάσταση της κοινωνικής δικαιοσύνης. Όσο
> αυτή καθυστερεί δεν πρόκειται να επέλθει η κοινωνική ειρήνη και το
> έθνος εξωθείται σε εμφύλιο σπαραγμό για τον οποίο υπάρχει ήδη επώδυνη εμπειρία.
> Να υπενθυμίσω ότι το συμπέρασμα   του σημειώματος μου δεν ήταν το να μην
> πληρώνουμε φόρους αλλά να απαλλαγούμε και να δικάσουμε αυτούς που, με
> εσκεμμένες όπως αποδεικνύεται παραλήψεις, έχουν οδηγήσει τον τόπο στην
> καταστροφή και στα πρόθυρα εμφυλίου. Η σύγκριση της καμήλας με το
> κουνούπι δείχνει την έλλειψη του μέτρου,  για το οποίο έχουν μιλήσει
> εκτενώς και οι δικοί μας πρόγονοι και αυτό υποδηλώνεται και στον
> υπότιτλο του ιδίου σημειώματος μου « Η αμετροέπεια της δικαιοσύνης».
> Θα παρακαλέσω τους συναδέλφους κκ. Στεφανόπουλο και Νικοαλαϊδη να μην
> χρησιμοποιούν αφελή επιχειρήματα προς την  επιστημονική κοινότητα σαν
> αυτά που το ΜΕΓΑ και τα υπόλοιπα κανάλια, προβάλουν προς τους 
> νυσταγμένους θεατές των Τούρκικων σήριαλς. Κανένα πρόβλημα δεν λύνεται
> ποτέ χωρίς να έχουν διατυπωθεί επακριβώς τα δεδομένα που το
> απαρτίζουν. Τα περί δήθεν πνευματικών ταγών δεν βοηθούν την εθνική
> υπόθεση και κατά τη λαϊκή έκφραση, θυμίζουν παπάδες που ευλογούν τα
> γένια τους,
> Ηλίας Σταμπολιάδης
> Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
> -----Αρχικό μήνυμα-----
> Από: Hellenic Professors and PhDs Electronic Forum εκ μέρους Gregory
> Stephanopoulos
> Αποστολή: Τρι 21/8/2012 18:53
> Προς:
> Θέμα: Αγανάκτιση και φοροδιαφυγή
> Δεν διαφωνώ με την ανάγκη κάθαρσης, αλλά δεν είμαι σίγουρος που οδηγεί
> η λογική του αγανακτισμένου σημειώματος του κου Σταμπολιάδη.
> Διερωτώμαι αν θα πρέπει να πάψει το κράτος να λειτουργεί
> (συμπεριλαμβανομένης της συλλογής των φόρων) έως ότου καθήσουν στο
> εδώλιο οι κκ. Παπανδρέου, Σημίτης, και όποιος άλλος φαίνεται υπόλογος
> και καταχραστής της λαικής εντολής?
> ΓΣ
> From: Hellenic Professors and PhDs Electronic Forum
> Staboliadis Ilias
> Sent: Tuesday, August 21, 2012 7:28 AM
> To:
> Subject: [HELLENIC-PROFESSORS-PHDS] ?? ??????p? ?a? ? ?a???a
> Το κουνούπι και η καμήλα
> (Η αμετροέπεια της δικαιοσύνης)
> «Αλλοίμονο σας Γραμματείς και Φαρισαίοι υποκριτές, ότι διυλίζετε το
> κουνούπι και αφήνετε την καμήλα να περάσει», αυτά είπε ο Χριστός πριν
> δύο χιλιάδες χρόνια και η σύγκριση της καμήλας με το κουνούπι δείχνει
> το μέγεθος της υποκρισίας των αρχόντων στην εφαρμογή των νόμων.
> Αφορμή η σύλληψη μιας παράνομης επιχειρηματία από τις δυνάμεις της
> οικονομικής αστυνομίας, που διαχειρίζεται εστιατόριο στη Ύδρα χωρίς να
> εκδίδει αποδείξεις, παρακρατώντας έτσι το ΦΠΑ που αναλογεί στο κράτος.
> Προφανώς δεν είναι ο μόνος επιχειρηματίας ή πολίτης αυτού του τόπου
> που φοροδιαφεύγει και αποτελεί καθήκον μιας ευνομούμενης  πολιτείας να
> προστατεύει τα συμφέροντα του κράτους από τους καπηλευτές του δημοσίου
> χρήματος και άρπαγες του δημοσίου πλούτου.
> Με αφορμή αυτό το προφανές αδίκημα όλα τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια
> του συστήματος, άνδρες και κυρίως γυναίκες, προσπαθούν να  μας πείσουν
> ότι αδίκως εξεγέρθηκε ο κόσμος της Ύδρας ενάντια στην οικονομική
> αστυνομία, προς ενίσχυση της οποίας κατέφθασαν στο νησί με πλοίο της γραμμής άνδρες
> των ΜΑΤ και με   ειδικά ναυλωμένη φρεγάτα οι εκπρόσωποι των αρχών, με ένα
> κόστος που προφανώς υπερβαίνει τις απώλειες του Δημοσίου από την
> φοροδιαφυγή της εν λόγω κυρίας.
> Προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο Ελληνικός λαός είναι διεφθαρμένος και
> υποστηρίζει τους παρανομούντες προς έκπληξη και αγανάκτηση όλων αυτών
> των νομίμων πολιτών, δημοσιογράφων, πολιτικών και εντίμων
> διανοουμένων, που υπηρετούν το σύστημα και κόπτονται για την νομιμότητα.
> Εκπλήσσονται που ο λαός υποστηρίζει έναν μικροκατεργάρη και δεν
> εκπλήσσονται ούτε δημιουργούν θέμα για το ότι κυκλοφορεί ελεύθερος ο Γ.
> Παπανδρέου  που ψευδόμενος δημοσίως λέγοντας ότι «λεφτά υπάρχουν»
> παρέσυρε το εκλογικό σώμα σε μία πλάνη, ζημιώνοντας το Δημόσιο με
> δισεκατομμύρια, τη στιγμή μάλιστα που ήδη είχε έλθει σε προ-συνεννόηση
> με τον τότε διευθυντή του ΔΝΤ, όπως αποκάλυψε ο τελευταίος, αλλά και 
> μέλη του ιδίου οργανισμού.
> Εθελοτυφλούν για το ότι ο Κ. Σημίτης έκανε τα στραβά μάτια στην
> υπόθεση του χρηματιστηρίου, που ζημίωσε τους Έλληνες αποταμιευτές με
> δισεκατομμύρια και τους απέτρεψε από την πραγματική παραγωγική
> επένδυση οδηγώντας τους στην ανέγερση ακινήτων που τώρα φορολογούν μανιωδώς.
> Αδιαφορούν  για το ότι υπουργοί με αποδεδειγμένη ενοχή  στην
> κατασπατάληση και κατάχρηση δημοσίου χρήματος κυκλοφορούν ελεύθεροι,
> ενώ μερικοί από αυτούς συγγράφουν μάλιστα τα απομνημονεύματα τους για
> το πώς οι ίδιοι έδιναν επιδοτήσεις σε κομματικούς οπαδούς και
> προσελάμβαναν δημοσίους υπαλλήλους κατηγορώντας εκ των υστέρων το
> σύνολο του λαού ότι  τάχα «μαζί τα φάγαμε».
> Είναι προφανές ότι  το κόστος της «επιχείρησης Ύδρα», που όπως ήδη
> ανέφερα υπερβαίνει κατά πολύ την απώλεια της συγκεκριμένης
> φοροδιαφυγής, δεν έγινε για την υπεράσπιση των υπαλλήλων της
> οικονομικής αστυνομίας αλλά προφανώς για την πρόσληψη τυχόν εξέγερσης
> ενός αγανακτισμένου λαού που ζει υπό την βία της κοινωνικής αδικίας
> και την έλλειψη μέτρου στην εφαρμογή των νόμων.
> Οδηγούν το λαό στην εξαθλίωση για να καλύψουν δικές τους παρανομίες
> και του δημιουργούν αισθήματα ενοχής για πραγματικές μεν παρανομίες
> που όμως συγκρινόμενες με τις δικές τους καταχρήσεις δίνουν ακριβώς το
> μέτρο σύγκρισης της καμήλας με το κουνούπι. Εάν δεν απομακρυνθούν από
> την εξουσία με νόμιμο τρόπο και δεν δικασθούν από ανεξάρτητους
> δικαστές θα οδηγήσουν το λαό  σε εμφύλιο σπαραγμό με απρόβλεπτες
> συνέπειες. Αυτός, προφανώς, είναι ο εφιάλτης τους και η ευθύνη είναι
> όλη δική τους και κατόπιν αυτών που καραδοκούν για κάτι τέτοιο.
> Ηλίας Σταμπολιάδης
> Καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης
> ____________________________________________________________________
> The opinions expressed are those of the author(s)and not necessarily
> those of HEC.
> Hellenic Electronic Center (HEC)
> - -
> - Click here to Unsubscribe<http://www.greece.org/hec/Lists-info.html>
> This mailing list is powered by L-Soft's renowned LISTSERV(R)
> The opinions expressed are those of the author(s)and do not
> necessarily reflect those of HEC.
> Hellenic Electronic Center (HEC) www.greece.org<http://www.greece.org>
> - -
> - - - - - - Click here to Unsubscribe LISTSERV & LSMTP e-mail systems
> are sponsored by L-Soft
> The opinions expressed are those of the author(s)and do not
> necessarily reflect those of HEC.
> Hellenic Electronic Center (HEC) www.greece.org<http://www.greece.org>
> - -
> - - - - - - Click here to Unsubscribe LISTSERV & LSMTP e-mail systems
> are sponsored by L-Soft
> The opinions expressed are those of the author(s)and do not
> necessarily reflect those of HEC.
> Hellenic Electronic Center (HEC) www.greece.org<http://www.greece.org>
> - -
> - - - - - - Click here to Unsubscribe
> LISTSERV & LSMTP e-mail systems are sponsored by L-Soft
> ____________________________________________________________________
> The opinions expressed are those of the author(s)and not necessarily
> those of HEC.
> Hellenic Electronic Center (HEC) www.greece.org<http://www.greece.org>
> - -
> - - - - - Click here to
> This mailing list is powered by L-Soft's renowned LISTSERV(R)
> The opinions expressed are those of the author(s)and do not
> necessarily reflect those of HEC.
> Hellenic Electronic Center (HEC) www.greece.org - - - - - - - - Click
> here to Unsubscribe LISTSERV & LSMTP e-mail systems are sponsored by
> L-Soft

The opinions expressed are those of the author(s)and do not necessarily reflect those of HEC.
Hellenic Electronic Center (HEC) www.greece.org - - - - - - - - Click here to Unsubscribe LISTSERV & LSMTP e-mail systems are sponsored by L-Soft
____________________________________________________________________
The opinions expressed are those of the author(s)and not necessarily those of HEC.
Hellenic Electronic Center (HEC) www.greece.org - - - - - - - Click here to Unsubscribe
This mailing list is powered by L-Soft's renowned LISTSERV(R) software.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου